Direktlänk till inlägg 23 april 2015

Han betyder allt för mig

Av Nina Gustavsson - 23 april 2015 10:10

 

Min älskade lilla Findus har under dom senaste dagarna bettet sig lite konstigt.

Han har haft kväljningar och så har han andats konstigt, så han var på vetrinären igår,

och vi trodde att det var lunginflamation han hade för vi hade pratat med en annan veterinär

än den vi var hos, och hon sa att det lät som att han hade lunginflamation,

Men när vi kom fram till veterinären så fick vi veta att han hade hjärtproblem och 

kristaller i urinblåsan. Kristallerna i urinblåsan fick han antibiotika för så det går bort.

Men hjärtproblemet kommer han att ha i resten av sitt liv. 

Han kommer få äta medicin två gånger om dagen.. Findus är mitt allt.

Vi får bara hoppas på nu att medicinen till hans hjärta funkar för om det

inte gör det så vet vi inte om det finns nå fler alternativ för honom.

Det spelar ingen roll hur mycket pengar jag behöver lägga ut...

Findus betyder allt för mig och jag sätter mig mer än gärna i skulder i

resten av mitt liv än att låta honom lida... 

 

#Kärlek #Djur #Katt #Hjärtproblem #Hjärta

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Gustavsson - 12 maj 2015 21:11


Im a sinner. Im a saint. I feel happy... Im about to go insane.  Nothing ever works out the way you want it to ... But remember that even when it feels like youre about to go insane.. like youre about to break down in tears, i'll be there to ...

Av Nina Gustavsson - 23 april 2015 10:18


  Im like a angel whit broken wings. In my past.. i tried to fly even doh i knew i shouldnt. Even doh i knew i wasnt strong enuff. But i did it anyway. And now here i am today whit my broken wings. But even doh i broke my wings in the past, i stil...

Av Nina Gustavsson - 13 mars 2015 09:55


Saker och ting har äntligen börjat ordna upp sig nu. Jag har fått lägenhet, ska snart börja praktisera och jag kommer börja plugga upp mina betyg till hösten.  Dessutom så har jag anmält mig som volontär hos polisen,   och har gått färdigt utbi...

Av Nina Gustavsson - 5 december 2014 09:13

Jag har funderat ett tag på om jag ska börja plugga igen eller inte, och som jag skrev i mitt tidigare blogginlägg så är det ju som så att jag har egentligen inget val. Jag har suttit hemma i fyra år nu och jag har inte kommit iväg på en enda arbets ...

Av Nina Gustavsson - 9 oktober 2014 02:24

Okej så.. jag funderar stor på att gå tillbaka till att plugga igen. Eller ja man kan väl egentligen säga att jag inte har något direkt val. Jag hoppade av skolan år 2011 och jag har sen dess suttit hemma och sökt jobb konstant men här sitter jag nu ...

Presentation


You can only be your own worst enemy..

Undersökning

Kollat in min youtube kanal? Vilken låt gillade du bäst?
 It dosnt matter
 Aah
 Fuck you
 Mina skor
 Wasting my time

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards