Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Tänka på mig själv

Av Nina Gustavsson - 14 juli 2014 22:52

Ska sätta mig själv i första hand nu. Har tänkt alldeles för mycket på andra i första hand.

Har alltid tagit mig själv i andra hand. Lyssnat på andra, lixom vad dom tycker att jag ska

göra och så vidare. Men det är slut på det. Jag måste faktiskt tänka lite på mig själv också.

Tack vare att jag har lyssnat på vad alla andra har sagt att jag borde göra osv så har saker

och ting gått snett när de kunde ha blivit rätt.

Det är på tiden att jag gör som jag själv vill. Göra vad jag själv tycker.

Och sen får alla andra säga vad dom vill.

Its only my life...

 

#Omtanke #Livet #Känsla #Känslor #Problem #Rätt #Fel

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Gustavsson - 12 maj 2015 21:11


Im a sinner. Im a saint. I feel happy... Im about to go insane.  Nothing ever works out the way you want it to ... But remember that even when it feels like youre about to go insane.. like youre about to break down in tears, i'll be there to ...

Av Nina Gustavsson - 23 april 2015 10:18


  Im like a angel whit broken wings. In my past.. i tried to fly even doh i knew i shouldnt. Even doh i knew i wasnt strong enuff. But i did it anyway. And now here i am today whit my broken wings. But even doh i broke my wings in the past, i stil...

Av Nina Gustavsson - 23 april 2015 10:10


  Min älskade lilla Findus har under dom senaste dagarna bettet sig lite konstigt. Han har haft kväljningar och så har han andats konstigt, så han var på vetrinären igår, och vi trodde att det var lunginflamation han hade för vi hade pratat m...

Av Nina Gustavsson - 13 mars 2015 09:55


Saker och ting har äntligen börjat ordna upp sig nu. Jag har fått lägenhet, ska snart börja praktisera och jag kommer börja plugga upp mina betyg till hösten.  Dessutom så har jag anmält mig som volontär hos polisen,   och har gått färdigt utbi...

Av Nina Gustavsson - 5 december 2014 09:13

Jag har funderat ett tag på om jag ska börja plugga igen eller inte, och som jag skrev i mitt tidigare blogginlägg så är det ju som så att jag har egentligen inget val. Jag har suttit hemma i fyra år nu och jag har inte kommit iväg på en enda arbets ...

Presentation


You can only be your own worst enemy..

Undersökning

Kollat in min youtube kanal? Vilken låt gillade du bäst?
 It dosnt matter
 Aah
 Fuck you
 Mina skor
 Wasting my time

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards