Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

Aprillian körklar!

Av Nina Gustavsson - 17 juni 2014 04:32

Känns så jääävla skönt! Tog chansen för att åka upp till pappas garage idag då lillebrorsan skulle upp dit för att fixa någonting på moppen, och när jag kom fram dit så hade pappa fixat moppen så den gick att köra igen :)

Han hade sytt på ett nytt tyg på limpan och lackat lite grejer på moppen,

kändes så jävla skönt när han körde fram den ur garaget och den var körklar!

Slipper jag gå till jobbet 2 timmar innan jag börjar på mårnarna och det var som en sten som lättade från

bröstet då.. haha! Nu är det bara mini mi saker kvar att fixa på moppen,

den är inte helt färdig lackad och det fattas fortfarande ett batteri i den, och kopor som fattas vid batteriet

och på packethållaren. Men sen är den helt klar,

nu går det iallafall att köra med den, men ska endå försöka hinna fixa batteri innan jag börjar jobba...

kan bli stressigt då pappa sticker på semester på Torsdag och det blir han som får fixa det,

men man kan ju alltid hoppas på det bästa, dock så har jag väldigt ont om cash just nu så om jag inte får

tag på ett batteri gratis så kommer jag nog få vänta med att köpa det tills jag får pengar i slutet av månaden.

Aja iallafall så här ser den ut nu!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Gustavsson - 12 maj 2015 21:11


Im a sinner. Im a saint. I feel happy... Im about to go insane.  Nothing ever works out the way you want it to ... But remember that even when it feels like youre about to go insane.. like youre about to break down in tears, i'll be there to ...

Av Nina Gustavsson - 23 april 2015 10:18


  Im like a angel whit broken wings. In my past.. i tried to fly even doh i knew i shouldnt. Even doh i knew i wasnt strong enuff. But i did it anyway. And now here i am today whit my broken wings. But even doh i broke my wings in the past, i stil...

Av Nina Gustavsson - 23 april 2015 10:10


  Min älskade lilla Findus har under dom senaste dagarna bettet sig lite konstigt. Han har haft kväljningar och så har han andats konstigt, så han var på vetrinären igår, och vi trodde att det var lunginflamation han hade för vi hade pratat m...

Av Nina Gustavsson - 13 mars 2015 09:55


Saker och ting har äntligen börjat ordna upp sig nu. Jag har fått lägenhet, ska snart börja praktisera och jag kommer börja plugga upp mina betyg till hösten.  Dessutom så har jag anmält mig som volontär hos polisen,   och har gått färdigt utbi...

Av Nina Gustavsson - 5 december 2014 09:13

Jag har funderat ett tag på om jag ska börja plugga igen eller inte, och som jag skrev i mitt tidigare blogginlägg så är det ju som så att jag har egentligen inget val. Jag har suttit hemma i fyra år nu och jag har inte kommit iväg på en enda arbets ...

Presentation


You can only be your own worst enemy..

Undersökning

Kollat in min youtube kanal? Vilken låt gillade du bäst?
 It dosnt matter
 Aah
 Fuck you
 Mina skor
 Wasting my time

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards